پرنياپرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

عشق منی دختر عمو!!

پرنیا دلم برات تنگ شده!:-(

1391/11/23 18:13
نویسنده : دختر عمو
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!خوبیییییییییییین؟؟

مرسی از همه ی دوست جونیای من و دخمل عموم!!مرسي

همه تونو دوس دارم!همه تونم لینک کردم!!!دوستون دارم!

من دلم برای دخمل عموهای ناناسم تنگ شده!!!

هم پریسا آبجی،هم پرنیا جونی!

واسه همین 2تا عکس دیگه م گذاشتم!

 

پريسا پرنيا كوچولوتر از الان بودن!

دوستــــــــــــون دارم!

پست جديد تــــــــبريـــــــك!

آخـــــــي!!قربون خنـــــده ش!!

هـــــــزا تـــــــا بـــــــــــــــــوس از طرف:

دخــــــتــــــــر عمو!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدی
24 بهمن 91 16:29
امروز… انگار کسی آمد… و هوای دلتنگی ات را … هی در آسمان اتاقم پاشید … و تو نبودی…
مهدی
25 بهمن 91 17:45
کلاغ ها اگر چه سیاه هستند و آوازشان خوش نیست اما آنقدر با وفا هستند که شاخه های خشک زمستان را تنها نمیگذارند...
مهدی
30 بهمن 91 21:20
دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند چه اشتباه مهیبی ! آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد و مرا در پوشۀ تنهائی گذاشت !
وحید
26 اسفند 91 17:47
سلام دختر عمو مرسی که بهم سر زدی وب زیبایی داری باز هم بهم بسر منتظرتم بای .
محمد
6 فروردین 92 15:19
بعضی آدما مثل لیوان میمونن … زیادتر از ظرفیت که بهشون بها بدی سر ریز میکنن ، اول خودشونو به گند میکشن بعد دور و برشون رو !
الناز
12 خرداد 93 15:54
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --------